środa, 25 września 2013

Przepraszam..

Jak wszystkie zauważyłyście prawie w ogóle mnie tu nie ma. Nie będę się tłumaczyć brakiem czasu ani weny, bo nie o to chodzi. Ja po prostu straciłam chęci do prowadzenia bloga.. Wszystko mi się ostatnio wali, naprawdę dosłownie wszystko.. Po prostu się pogubiłam i sama nie wiem co mam robić..
Gdybym pisała dalej opowiadanie, to pewnie połowa bohaterów by umarła, a druga połowa stała by się jakaś wredna i chamska dla innych.. Albo wszyscy by się rozstali i się nienawidzili.. Wiecie same czarne scenariusze..
Przepraszam Was za to, że obiecuję rozdziały, a później ich nie dodaję, jest mi wstyd z tego powodu i za to Was naprawdę szczerze przepraszam.
Na chwilę obecną dalsze pisanie tego bloga staje pod ogromnym znakiem zapytania.. ?
Dziękuję Wam za to, że bez względu na to ile musicie czekać na rozdział, zawsze ze mną jesteście. Za to, że mogę liczyć na wasze wsparcie. Dziękuję za każdy komentarz, który motywuje do dalszego pisania i sprawia, że wierzę, że komuś podoba się to co robię.
Nie mówię, że to koniec tego bloga, bo chyba mimo wszystko nie jestem w stanie tego zakończyć, na razie zrobię sobie przerwę. Ale wrócę - obiecuję! (tak łatwo się mnie nie pozbędziecie xd)
Oczywiście będę na bieżąco czytała Wasze rozdziały i będę Was wspierała :)
Mam nadzieję, że mnie zrozumiecie.
Kocham Was i jeszcze raz dziękuję Wam za wszystko! <3

Na koniec macie jeszcze tych wspaniałych chłopaków!
Samu, Facu, Jorge, Nico, Diego, Xabi i Ezequiel <3

A no i oczywiście jeśli tylko dostanę jakieś One Part'y od razu pojawią się one na moim blogu :*
To chyba tyle.
Wasza MartuLLa!

18 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się! Czasem tak jest, że nic nie idzie po naszej myśli, ale to minie :)
    Kochamy Ciebie i Twojego bloga, więc poczekamy. Przynajmniej ja :))
    Pisz, jak będziesz miała ochotę, bo bez sensu pisać na siłę. Każdy rozdział, bez względu na to, kiedy się pojawi, jest uśmiechem na naszych twarzach. :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, bardzo lubię twojego bloga i zapraszam do mnie http://leonetta-leon-i-violetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, bo blog jest naprawdę świetny ;(
    zapraszam do mnie : http://fedelettaforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się. Ja zawsze będę czekała. Mam nadzieję, że wszystko sobie poukładasz.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezgadzam sie ! Twój blog jest naprawdę świetny.. Wiem, że tym komętarzem cię nie przekonuję, ale przemyśl. PROSZĘ. Jeśli nie będziesz miała już weny to nie twoja wina i ja to rozumiem, ale proooszę przemyśl ! <33

    By Vilers ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. To twoja decyzja, jeżeli jest według ciebie słuszna, ja się dostosowuję. :)
    Gdy powrócisz ze zdwojoną siłą... ach. To będzie jak wybuch wulkanu! :D
    Pozdrawiam Cię najserdeczniej i życzę powrotu do ,,zdrowia" :) W pozytywnym sensie, oczywiście. Pamiętam o tobie, bo zawsze pamiętałam. <3
    Dziękuję Ci i czekam. :*
    Xenia na zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie martw się, jesteśmy w tym razem... ;/
    Mam nadzieję, że wszystko ci się ułoży i będzie dobrze ;)
    Ja mogę długo czekać, ważne, że w ogóle jest :D
    Blog jest naprawdę świetny <3
    I ty też :*

    Besos,
    Alex V .xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda :( Poczekam!!!! Aż wrócisz z pomysłami i chęciami do pisania!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielka szkoda bo bardzo lubiłam twojego bloga ale rozumiem Ciebie i będę czekała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem Cię kicia, mam tak samo. :)
    Blog jest na prawdę cudowny (przyznam się w tajemnicy, że jesteś jedną z nielicznych, których jeszcze czytałam...) i Ty tak samo, bo to przecie spod Twoich paluszków wychodzi. ;3
    Czekam na powrót, jeśli nastanie. :D Nie no, nastanie, chyba. :3

    Flick,
    Velvette .xx ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda. :( Mam nadzieję ,że jednak wrócisz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ich zapraszam do wzajemnej obserwacji. Odwiedź mnie i zostaw coś po sobie. mój blog to violetta-camila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozumiem Cię i nie będę nalegać, żebyś wróciła. Wiem, że potrzebujesz czasu! Daj go sobie. Jak wszystko sobie poukładasz to wróć, bo... Będę tęsknić. Za bardzo, żeby myśleć, że to koniec!
    Wróć, choćby za 100 lat, ale wróć... :*

    Cześć,
    jesteś na bieżąco :) Zapisałaś się do zakładki "informowani", więc informuję :)
    Na http://violetta-story.blogspot.com pojawił się nowy rozdział! Liczę, że wpadniesz:) Skomentuj, zagłosuj w ankiecie i powiedz innym, że jest nowy rozdział :)
    POWRÓCIŁAM! Teraz rozdziały będą na bieżąco :)
    Pozdrawiam,
    Zuzia z http://violetta-story.blogspot.com

    PS: Wpadaj na mojego drugiego bloga: http://modelinowy-potworek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć,



    Informuję o nowym poście na blogu. Jak prosiłaś, wysyłam Ci informację o nowym poście. Mam nadzieję, że wpadniesz i skomentujesz :) Liczę na Ciebie!

    http://violetta-story.blogspot.com



    Buziaki,

    Zuzia.

    PS: Już komentowałam ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde, znowu Ci spamuję, ale zapisałaś się do informowanych, to informuję... ;c
    Liczę, że jak znajdziesz czas to w końcu wpadniesz i skomentujesz ;)

    informuję o nowym rozdziale na http://violetta-story.blogspot.com gdyż prosiłaś o informowanie o nowych rozdziałach :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz i zostawisz komentarz - zostań na dłużej! :)

    Buziaki,

    Zuzka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej zaczynam kolejną historię jeśli nie znacie poprzedniej zapraszam do lektury. No i oczywiście do śledzenia nowego opowiadania.

    http://zderzeniedwochswiatowvioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochałam twojego bloga :(
    Zapraszam do mnie: http://leonettaaforeverr.blogspot.com/
    /A.Forever

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog.!Zapraszam do mnie.! http://leonettamoimzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń