sobota, 14 września 2013

Hej Ty. Tak Ty! Przeczytaj, proszę ;D

No więc w końcu odzyskałam komputer! Po dość długim oczekiwaniu nadszedł ten dzień, ale nie o tym chcę pisać.
Rozdział się piszę, także jutro powinien się pojawić ;P (ale o tym też nie chciałam pisać ;D)
Mianowicie wpadł mi do głowy pewien pomysł, mam nadzieję, że Wam się spodoba ;)
Same dobrze wiecie, że ostatnio bardzo rzadko dodaje rozdziały i jest mi z tego powodu strasznie wstyd i bardzo Was przepraszam.. Dlatego pomyślałam sobie, że (jeżeli znajdą się chętne osoby) mogła bym wstawiać na bloga One Part'y ;) Nie ważne o kim będą o Lenonettcie, Naxi, Marcesce, Jortini, Tomile czy jakiejkolwiek innej parze, jest mi to bez różnicy. Po prostu chciałabym, abyście miały co czytać na moim blogu, a jednocześnie mogły się wykazać swoim talentem :)
Co Wy na to?
Prace wysyłajcie tu: martulla.94@tlen.pl 
Mam nadzieję, że znajdzie się pare osób, które wyślą mi prace i będę mogła je publikować :)


Taki uroczy Jorge 

MartuLLa.

10 komentarzy:

  1. Super pomysł ;)
    Może jak moja wena wróci z tej imprezy ( tygodniowej już chyba xD ), to coś napiszę i ci podeślę :D
    Pewnie będzie pijana, ta wena, ale co tam xDD
    Czekam na rozdział :*

    Besos,
    Alex V .xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogą być też nie związane z Violettą? Bo ciągle siei mi w głowie pewnien pomysł i bardzo chciała bym się z nim podzielić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ouu Fajny pomysł :D
    Ja osobiście właśnie
    pisze pierwszego one
    shota na własnego bloga
    i nie wiem jak wyjdzie.
    Ale raczej moja twórczość
    sie nikomu ni spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Postaram się napisać, pierwszy raz bd pisać One Shota! :D
    A co do Jorge .. To tak, ona zawsze jest taki słodki :D

    http://story-of-love-leonetta.blogspot.com/ - zapraszaaam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Może napiszę o Fedemile xDD Tak kocham tą parkę oni są tacy słodcy <33 Jorge jak zwykle słodki i zabawny ? xDD

    By Vilers ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kochasz Femile to wejdź na bloghttp://ludmi-i-fede.blogspot.com i od razu mówie,że to nie mój,

      Usuń
  6. czytam bloga i mi się podoba + obserwuję :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham twojego bloga i z chęcią prześlę One Parta... Ale to muszę znaleźć czas na to żeby napisać... ale coś się wymyśli :-D
    zapraszam do mnie :-D
    Pozdrawiam i Życzę Weny :*
    /~~Kriena

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham !!! zapraszam do mnie http://leonetta4eve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń