wtorek, 3 września 2013

Ważne.

Ostatnio prawie w ogóle mnie tutaj nie ma, za co bardzo serdecznie przepraszam, wszystko z powodu popsutego komputera..
Oglaszam, że moja wena wróciła ze swoich wakacji, więc jak tylko dostane kompa z naprawy to wracam do pracy ;)
Tą notke pisze z kompa brata, bo cichaczem mu go zabrałam ;p 
Wasze blogi czytam regularnie, wszystkie, niestety jeśli chodzi o komentowanie, to mój telefon odmawia posłuszeństwa, kiedy chce to zrobić.. Wszystko się sprzysięgło przeciwko mnie, po prostu złośliwość rzeczy matwych..
Dobra nie przynudzam więcej, liczę na cierpliwość z waszej strony (którą i tak pewnie wykorzystuje do granic możliwości..)

Macie jeszcze na koniec 2 filmiki xd

Miny Leona i Germana po prostu boskie!<3

MartuLLa.

7 komentarzy:

  1. W porządku, czekam! Zapraszałam Cię już do siebie? Jeżeli nie, to zrobię to teraz. : violetta-and-her-world.blogspot.om

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc czekam na twój powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko, nic się nie dzieje. Wpadniesz do mnie?
    http://story-leonietta.blogspot.com/ - Jest już tam VII rozdział :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam niecierpliwie na twój powrót.
    Twój blog i ty sama jesteście dla mnie wzorem.;)
    Zapraszam do siebie http://suzanstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na powrót!!!

    http://story-of-love-leonetta.blogspot.com/ - zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Diego fajnie śpiewa habla si puedes <3
    Czekam na next i mam skromną nadzieję, że czytasz również mój blog :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bookmarked!!, I really like your blog!

    Here is my site: www (dooraniapl.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń