poniedziałek, 1 lipca 2013

the Versatile Blogger Award.


the Versatile Blogger Award.


Zostałam nominowana do Versatile Blogger Award.
Bardzo dziękuję za nominację:
Velvet
Weronika Tomaszewska
Wiola
Maddy Parks
TheVilu // TheTini
Ewcialin
Violetta Love
Ciasteczko ;pp
AngelikaOlimpia
Majalissa
Xenia Verdas
kornelia80
zupełnie nie spodziewałam się tylu nominacji, ale cieszę się bardzo ;)
Dzięki! <3

Muszę:
1. Podziękować nominującemu blogowi.
2. Pokazać nagrodę na swoim blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4.  Nominować 10 blogów, które zasługują na nominację.
5. Poinformować o tym autorów.

O mnie:
1. Jestem uzależniona od żelek :D
2. Marzę o wyjeździe do Hiszpanii.
3. Uwielbiam piłkę ręczną <3
4. Mam niesamowitych przyjaciół, za którymi wskoczyłabym w ogień <3
5. Kocham spać!! :D
6. Uwielbiam Fernando Torresa <3
7.  Nienawidzę chrabąszczy. fuuuuj :|

Nominację:

Jeszcze raz dziękuję Wszystkim za nominację! <3
Nowego rozdziału możecie się spodziewać dzisiaj (ale bardzo późnym wieczorem) a jak nie dziś, to jutro na pewno :)

MartuLLa.

13 komentarzy:

  1. Mam jeszcze jedną wiadomość.
    Tak JAKBY! XD Zapomniałam o twoim blogu ;< Sorrka mam nadzieję że mi wybaczysz :]
    I dodałam twój blog do moich nominacji ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i dziękuję :)
    I takze Cię nominuję u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award na moim blogu. Gratuluję. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award na moim blogu ;D
    GRATKI !! :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do VERSATILE BLOGGER AWARD na moim blogu
    http://the-real-love-of-leonetta.blogspot.com/
    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! A późnym wieczorem to znaczy o 22?

    OdpowiedzUsuń
  7. Foch na każdego .. :< Majne nie jest wg nominowane :CC Alę kiedyś chyba się doczekam...
    Tiny Stoessel

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! :)
    A tak BTW, zostałaś nominowana na moim blogu do The Versatile Blogger Awards... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam cię do Versatile blogger award

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym Cię poinformować, że zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award na moim blogu - violetta-y-leon.blogspot.com
    Gratuluję ! ;**

    OdpowiedzUsuń