niedziela, 7 lipca 2013

Liebster Blog.

Liebster Blog.
Po raz kolejny dostałam nominację, której w ogóle się nie spodziewałam. Naprawdę, za każdym razem jest to dla mnie ogromne zaskoczenie, bo nie mam pojęcia za co mnie nominujecie ;) 
Ale dziękuję Wam bardzo za takie wyróżnienia :*
Zasady:
Liebster blog, to wyróżnienie otrzymywane od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób (informuje je o tym na ich blogu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
Dzięki <3

Odpowiedzi na pytania Leon TDA:
1. Jest to bardzo ciekawy serial i lubię piosenki z tego serialu.
2. 19 ;D
3. Oczywiście Leonetta <3
4. Może to trochę głupie, ale jakaś część moich rozdziałów po prostu mi się przyśniła, chciałam się z kimś tym podzielić, dlatego założyłam tego bloga.
5. Nie, ponieważ nie mam na to czasu, niestety..
6. Fran! <3
7. Nie, chociaż lubię jego postać.
8. Właściwie dlaczego nie :)
9. Całym sercem jestem za Leonettą, ale osobiście uważam, że Leon byłby szczęśliwszy z Larą.
10. Avril Lavigne *.*
11. Marta :D
Odpowiedzi na pytania AngelikaOlimpia:
1. 19 :D
2. Marzę o wyjeździe do Hiszpanii *.*
3. Nie mam pojęcia ;p
4. Jest w nim dużo muzyki i tańca, jest o nastolatkach, ich problemach. 
5. Bo chcę się dzielić swoimi pomysłami z innymi i lubię pisać opowiadania :)
6. Lubię.
7. Niestety nie..
8. Francesce. Jest oddaną przyjaciółką, zawsze pomaga innym, tacy ludzie to skarb :)
9. Niebieski
10. Nuestro Camino <3
11. Ciężko odpowiedzieć na to pytanie. Chciałabym jak najszybciej dodać nowy rozdział, ale brak weny i czasu robi swoje, niestety..
Odpowiedzi na pytania Weronika Tomaszewska:
1. Blond
2. 2, chociaż oglądałam tylko urywki niektórych odcinków..
3. Osikałabym się ze szczęścia :D i pewnie nie potrafiłabym się wysłowić..
4. Nie..
5. Tak ;)
6. O tańcu ( w tajemnicy powiem, że przymierzam się do tego, żeby to zrobić )
7. To zależy, ale zazwyczaj bardzo późno ;D
8. Niestety nie..
9. Mam :D
10. Wszystko zależy od nastroju, ale uwielbiam nosić za duże, męskie bluzy <3 
11. Pewnie <3
Odpowiedzi na pytania Martyna Castillo:
1. Marta :D
2. Leonetta! <3
3. Nie, bo pisanie tego bloga sprawia mi ogromną frajdę :)
4. Nie, to moja słodka tajemnica..
5. Słonecznik.
6. Co 20, bo jakby było co 40, to za długo trzeba by było czekać na nowe ;p
7. Zdecydowanie szczęście innych.
8. Charakter i zachowanie, wygląd kiedyś przeminie, a kasa się skończy. Charakter zostaje na całe życie.
9. Samotności.
10. Moim największym hobby jest spanie :D a tak na serio, to nie mam konkretnego hobby, jestem osobą, której wszędzie jest pełno, uwielbiam robić wiele rzeczy.
11. Z zaakceptowaniem samej siebie..
Odpowiedzi na pytania Majalissa:
1.Tak!
2. Marta :D
3. Nie mam zielonego pojęcia ;p
4. Jasne!
5. Leonetta! <3
6. Supernatural *.*
7. "Ostatnia piosenka" 
8. Zależy od dnia, ale zazwyczaj krótko, bo wolę spędzać czas ze znajomymi niż siedzieć przed kompem ;)
9. Chyba..
10. Nie.
11. Czasami XD
Odpowiedzi na pytania Vilu Castillo:
1. 19 xd
2. Blond.
3. o tańcu!
4. Francesca <3
5. Nuestro Camino *.*
6. Ostatnio nie oglądam prawie wcale telewizji, a jak coś oglądam to w necie.. "Pamiętniki wampirów", "Supernatural", "Chirurdzy"..
7. Avengers!
8. Chińskie! <3
9. Mam :)
10. Tak.
11. Niestety nie..
Odpowiedzi na pytania Aliśka M.:
1. Jorge Blanco i Facundo Gambande.
2. Wydaje mi się, że będzie dużo ciekawszy niż 1, ale ciężko stwierdzić, bo nie oglądam ;D
3. Nie ;(
4. Nie..
5. Trochę się uczę, ale chciałabym się nim biegle posługiwać ;)
6. Lubię :)
7. d.
8. Lubię, nawet bardzo. Bo to jest taki mój mały świat, który sama tworzę :)
9. Jak byłam młodsza koleżanka tak do mnie mówiła :D poza tym tak mam na imię ;p
10. Oczywiście!!
11. Gdybym spotkała Martinę poprosiłabym o autograf, a gdybym spotkała Jorge, to najpierw osikałabym  się ze szczęścia, a później poprosiła o autograf i wgl ;DD
Odpowiedzi na pytania Xenia Verdas:
1. Sama nie wiem.. Trudno stwierdzić, moje opowiadanie zawiera opisy sytuacji, które sama przeżyłam oraz takie, które chciałabym przeżyć, może w jakiś sposób chcę pokazać, że istnieje prawdziwa miłość i w ogóle.  Trudno mi odpowiedzieć na to pytanie..
2. Chyba nie jest najgorzej..
3. Nie mam ulubionego rozdziału, bo całe opowiadanie jest świetne ;)
4. Pewien Anonim napisał/napisała mi, że mam ogromny talent i powinnam napisać książkę, tak strasznie przyjemnie mi się czytało ten komentarz (za który ogromnie dziękuję ;*)
5. Niestety nie.. Nie mam za bardzo czasu, żeby siedzieć przed komputerem i pisać rozdziały..
6. Ciężko stwierdzić, chciałabym jak najwięcej, ale jak to się mówi, co za dużo to nie zdrowo.. Czas pokaże :)
7. Lubię czytać wszystkie blogi i nie chcę sprawić nikomu przykrości, ale moim ulubionym blogiem jest zdecydowanie blog Wioli <3
8. Nie, osobiście uważam, że jest to przesada, bo trochę za bardzo odbiega to od serialu, ale szanuję pomysły innych autorek i chętnie je czytam :)
9. 18
10. Oczywiście, że tak :)
11. Moja wena zrobiła sobie wakacje jeszcze przed wakacjami i chyba jest na jakiś Hawajach czy coś, bo wcale nie chce wrócić ; ((
Odpowiedzi na pytania kara2234:
1. Tak, mam 2 psy i 2 koty :)
2. Marta :D
3. Muszę nadrobić zaległości, ale tak czytam :)
4. Lubię pisać, może nie zawsze wychodzi mi to świetnie, ale lubię to robić, dlatego postanowiłam założyć bloga, żeby podzielić się tym z innymi..
5. Nuestro Camino *.*
6. Nie lubię ani One Direction ani Justina Bieber'a, ale gdybym już koniecznie musiała wybierać, to Justin..
7. Francesca <3
8. Niestety nie..
9. Avengers!
10. Psy!
11. 19 ;D
Odpowiedzi na pytania Zuzka P:
1. Nie oglądam, więc ciężko stwierdzić, chociaż po urywkach i piosenkach mogę stwierdzić, że jest dużo lepszy niż pierwszy :)
2. Nie..
3. Wyjechać do Hiszpanii *.*
4. Tak, ale jak na większości blogów, mam zaległości i muszę je nadrobić..
5. Hiszpanię, Norwegię, Francję..
6. Oczywiście, że tak! Kiedyś nawet zaczęłam, ale przerwałam, muszę do tego wrócić :)
7. Lubię serial "Violetta", ale nie jest to mój ulubiony serial..
8. Taaaaak!
9. Nuestro Camino *.*
10. Nie, bo ona nigdy nie wie z kim być i kogo bardziej kocha..
11. Tak samo jak ona nigdy się nie poddaję, walczę o swoje i zawsze wspieram przyjaciół, we wszystkim :)
Odpowiedzi na pytania wikunia:* :
1. 19 ;D7. 
2. Avengers!
3. 2 psy i 2 koty.
4. Violetta i Austin i Ally.
5. Fran <3
6. leniwa, uparta, bardzo często marudna ;D
7. otwarta na ludzi i nowe pomysły, pomocna, przyjacielska
8. Blond
9. Uwielbiam spędzać czas ze znajomymi, nieważne co robimy, ważne, że razem!
10. Tak. Gdyby nie problemy z weną, rozdziały pojawiałyby się znacznie częściej..
11. Jorge, Facundo, Lodovicę :)
Odpowiedzi na pytania aleXandra:
1. Jeśli chodzi o serial, to lubię go, bo jest w nim dużo muzyki, fajni bohaterowie i fabuła, a jeśli chodzi o Violettę jako osobę, to lubię ją za to, że mimo wszystko jest sobą i robi to, co kocha.
2. Jorge Blanco *.*
3. Moim zdaniem do Violi pasuję Leon, a do Angie Pablo :)
4. Naxi! <3
5. Wszystko co mnie otacza i każdy blog, który czytam (nie chodzi o to, że ściągam, ale jak widzę pomysły innych blogerek czy blogerów, to to mnie nakręca do pisania, taki pozytywny kopniak xd)
6. Pangie. Wydaje mi się, że to trochę niestosowne być z mężem swojej siostry (mimo, że siostra nie żyje).. poza tym według mnie Angie i German do siebie nie pasują, są z dwóch zupełnie różnych światów..
7. No pewnie!!
8. Założyłam drugiego bloga, ale jeszcze nie dodałam tam żadnego rozdziału.. 
9. Nuestro Camino! <3
10. Wydaje mi się, że bohaterowie trochę za często się zakochują.. Ale nie jest to jakaś straszna wada..
11. Na początku założyłam bloga tylko po to, żeby komentować inne blogi, ale potem zaczęły mi wpadać pomysły do głowy, często mi się śniły, więc postanowiłam to opisać ;)
Odpowiedzi na pytania livcia6058:
1. Avengers!
2. 19 :D
3. Skończyłam liceum xd 
4. Jeśli tylko znajdę na to czas, to bardzo chętnie :)
5. Dłuuuugo by pisać :) Niech to pozostanie moją tajemnicą xd
6. Oczywiście!
7. Chyba 4.11, ale w liceum już się nie zwraca uwagi na coś takiego jak średnia ocen ;p
8. To raczej pytanie do nich, nie do mnie :)
9. nawet bardzo lubię :)
10. Nie mam talentów.. chyba..
11. 2 (ale na razie piszę tylko na jednym)
Odpowiedzi na pytania Clari Alonso:
1. Chciałam się podzielić z innymi swoimi pomysłami i lubię pisać ;)
2. Leonetta <3
3. Odcinek, w którym Leon pocałował Vilu!! *.*
4. Nie..
5. Zapytałabym jej dlaczego tak długo ukrywa prawdę przed Violą..
6. Jakbym zaczęła go opisywać, to ciężko byłoby skończyć :D a tak na serio, to Leon jest niesamowicie przystojnym i utalentowanym chłopakiem, który walczy o dziewczynę na której naprawdę mu zależy. Jest czuły i troskliwy, chodzący ideał! *.*
7. Luca
8. Oglądam dużo seriali, ale większość oglądam w necie: Pamiętniki Wampirów, Supernatural, i wiele innych.
9. Szczerze, to nie wiem..
10. Niestety nie, ale podoba mi się bardzo..
11. Nie..
Odpowiedzi na pytania Sasi:
1. Naty!
2. Nie..
3. Lubię go, chociaż nie oglądam 2 sezonu i nie wiem jaki jest naprawdę.. Ale zakochał się w Vilu i po prostu walczy o jej względy i w ogóle.. Wydaje mi się, że nie ma za co go nie lubić..
4. Niebieski.
5. Wiem o nim dopiero od teraz, ale obiecuję nadrobię wszystkie rozdziały :)
6. Mam 2 psy i 2 koty ;D
7. Lubię pisać i chciałam się podzielić z innymi swoimi pomysłami ;)
8. Nie (to taki mój mały sekret ;d)
9. Wychodzę z założenia, że nie wszyscy muszą wiedzieć o mnie wszystko, nawet rodzina i przyjaciele ;)
10. Lubię go, bo jest w nim dużo muzyki, tańca, fajni bohaterowie i fabuła :) W ogóle jest ciekawy :)
11. Tak, ponieważ w najśmielszych marzeniach nie spodziewałam się takiego sukcesu!! :)


Moje nominacje:

Pytania, na które musicie odpowiedzieć ;D
1. Gdybyś na jeden dzień mogła stać się kimś innym, kim byś była?
2. Twoje największe marzenie?
3. Zmieniłabyś coś w sobie?
4. Czy pisanie bloga/blogów zmieniło coś w Twoim życiu?
5. Chciałabyś spędzić jeden dzień na planie Violetty?
6. Z kim Twoim zdaniem Leon byłby szczęśliwszy? ( Viola vs. Lara)
7. Macie takie przyjaciółki jakimi dla Violi są Fran i Cami?
8. Czego nigdy w życiu byś nie zrobiła?
9. Kto jest Twoim autorytetem?
10. Naxi czy Caxi?
11. Gdybyś była na miejscu Violetty wybrałabyś Leona czy Diego?

Jeszcze raz dziękuję za nominację! <3 
Nowy rozdział cały czas piszę, mam nadzieję, że szybko go skończę, bo nie lubię jak moi czytelnicy muszą tak długo czekać.. Niestety brak weny i czasu robi swoje i tak to jest..
MartuLLa.

14 komentarzy:

  1. Ja Cie tez nomniowalam, ale mialam zamiar infowac moich faworytow :-)
    to adres mego bloga www.fotki-violetta.blogspot.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA to was zabiję normalnie. -.-
    Jak tylko skończę odpowiadać na te pytania, publikuję to i nie edytuję. "-".
    Siedziałam ponad pół godziny, nad odpowiadaniem na pytania, jeszcze zwalił mi się na głowę, koniec konkursu... v.v
    Huehah. Ładnie to tak o pierwszej nad ranem na kompie siedzieć ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do "Liebster Blog" na moim blogu. Gratuluję. :***
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster blog na moim blogu vilu-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana na moim blogu w tak zwanym 'Liebster Blog' Gratuję!!

    Violetta-opowiadaniee.blogspot.com Marci;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam cię do nagrody Versatile Blogger Award i Libster Blog na moim blogu. http://violetta-i-leon-forever.blogspot.com/
    Doczytam rozdziały, bo dopiero wróciłam.
    X. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Leon TDA? Zgaduje, że Aubiusowo - Violettowy maniak. Tak jak ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Zostałaś nominowana na moim blogu do Libster blog.
    http://zuzka5000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  9. Zostałaś nominowana do Liebser Blog na moim blogu - http://violetta-mojahistoryjka.blogspot.com/2013/07/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowa do nagrody "Versatile Blogger Awards"
    violetta-and-her-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do Libster Blog na moim blogu:
    http://what-a-wonderful-my-world.blogspot.com/b/post-preview?token=hmUYxj8BAAA.n9T0UmvniSM_su6DnXFo_g.Avj-xrC63GwK7s7vG2q1JQ&postId=3391769372441634&type=POST

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rozdział!
    Dodatkowo otrzymałaś nominacje na moim blogu germanigie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kotku, dzięęęęęęękuję za nominację!
    Jak wrócę z kolonii odpowiem na pytanka <3
    U mnie nowy rozdzialik <3
    http://violetta-story.blogspot.com -zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hejka:)
    Zostałaś nominowana do LBA
    Więcej na moim blogu
    http://violetta-tkt.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń